Forum www.oazabisztynek.fora.pl Strona Gwna www.oazabisztynek.fora.pl
Ruch wiato-ycie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Ja takich szczegółów nawet z żcyai moich znajomych nie z

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.oazabisztynek.fora.pl Strona Gwna -> Poznajmy si!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 737
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland
Pe: Chopak

PostWysany: Czw 10:26, 27 Mar 2014    Temat postu: Ja takich szczegółów nawet z żcyai moich znajomych nie z

Podpowiem tylko tyle, ze tuz po zdjeciu aparatu mialem niewielkie efekty cwiczen, pozniej wszystko poszlo szybko, a teraz znow wszystko idzie wolniej i przybywa mi tygodniowo okolo 4 stopni w zgieciu... [link widoczny dla zalogowanych] Jedni mówią, ze super, inni że dno i wodorosty. nie trawie.
Te które ci wskazałam są naprawdę dobre.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Aktywność fizyczna chroni też mięśnie przed zanikiem, poprawia wentylację płuc i polepsza ogólny stan organizmu.
nie wiem czy to ok czy nie, zobacze ja kbedzie teraz.
[link widoczny dla zalogowanych]
w biodrach masz zapene 80cm, a w biuście 100cm

Chcę mieć stały udział w wykonywanym na mojej twarzy makijażu. [link widoczny dla zalogowanych] A jestem po 30-stce.

witam, czasem to mi sie marza taki proste jak druty no ale coz... Uzbierałam kasy na 2 w razie gdybym po pierwszym nie bylo nic widac. w górę ale dzieki za rade,poszukam w google,pozdrowka [link widoczny dla zalogowanych]
[kciuk] na strażników z auschwitz albo takiego Fritzla czy jak mu tam było, warte przyjrzenia czemu źli ludzie żyja,a dobrzy chorują.Może ma to cos wspólnego także z narcyzmem u tych pierwszych?Wmawiaja sobie całe życie, że są kimś, że beda żyć 150 lat i podświadomość to łyka, a wszechświat odpowiada i daje możliwości ku temu,a le to już kwestia wiary, dla niektórych może zabobonu. co mam zrobić? lactovaginalu nie bralam, ale mam klopot bo mialam 11,06 dostac okres i nadal go niemam!! Dzień 2- czuję się rewelacyjnie- wiem na pewno,że wytrwam.Pa wierze ze z dzidzia jest wszystko w porzadku W tym roku - kwiecień- wyszłam za mąż, więc skoro i tak czeka mnie operacja to wolałam zrobić porządek wcześniej, gdyż chciałabym zostać za jakiś czas mamą.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dołączyć w sensie?tongue
cześć
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 737
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland
Pe: Chopak

PostWysany: Nie 13:15, 06 Kwi 2014    Temat postu: Misha dziekuje za zainteresowanie .

Oliwia a co tam u Ciebie, bo dawno nie pisałaś.
[link widoczny dla zalogowanych]
zamieszczam fotki Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Facet nie ma swojego zdania, nigdy nie staje za swoimi pracownikami. [link widoczny dla zalogowanych] jakichs pasozytow?
nie chudnie się a jeżeli tak to minimalnie i tylko na początku. Moje samopoczucie jest super i nie mogę się doczekać lata i opalonego brzuszka. Polecam Climax Control przedłuza stosunek i opóźnia wytrysk - Jacka Poniedziałka trzeba być twardym [link widoczny dla zalogowanych]
caly czas plukalam i grzebalam tam jezykiem! Potem jednak znowu mi odwaliło na czernie i brązy. Tak. Ja też od dzisiaj zaczynam Verka1012. no cóż .. We are the world Pozdrawiam Żabuniak
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] iewczece_na_lato_2_pary_okazja.html
[link widoczny dla zalogowanych]
nie wiem gdzie są takie ciuchy, staram się nie wydawać fortuny bo i tak po jakimś czasie ubrania się nudzą a jak ktoś podąża za modą to...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

u nas polozna powiedziala ze mozna sie wyprożniac podczas porodu ile wlezie, byle przec-oni uwazaja to za normalne i nie ma sie czego swtydzic . [link widoczny dla zalogowanych] Tez nia rzygam.
Prawda, ze Wlosi do zeniaczki rqczej sie nie spiesza. nic nie przytyłam! W miejscowości pod Warszawą, w której mieszkam nie ma takiego komisu, więc nie byłabym niczyją konkurencją a dziura w rynku daje mi szansę otwarcia tego w tej miejscowości. Bardzo go lubię, tylko ten zapach Jeśli możecie, pomóżcie proszę ja rozpoznam wiek z dokładnością 2-5 lat,ludzie , ludzie jak widzą osobę szczu płą i np z długimi włosami,to już jej odejmują ,no bo przecież 40 tka musi byś otyła i mieć baranka na głowie,a to guzik prawda,wiek widać na twarzy i tyle!!!widziałyście ostatnio ''chce byc piękna''kobieta b. [link widoczny dla zalogowanych]
nie poddawajcie się, ćwiczcie!!!!!!! Kompletnie brak mi pomysłu na makijaż oczu, całe życie nakładałam czarny tusz i czarną kredkę, a w makijażu ślubnym czarna kredka raczej odpada Myślę, że w salonie u kosmetyczki sama wytuszuję sobie rzęsy, nikt nie zrobi tego tak preceyzyjnie jak moja ręka, która ma wprawę w końcu tuszuję rzęsy od kilkunastu lat. 1. jak to jest wlac 2 litry i czekac iles minut? dla facetów w czerni Kasieńka ja mam dokładnie takie odczucia jak Ty czyli otumanienie.Ale przez kilka godzin po zażyciu.Potem przechodzi.Też zażywałam kiedyś Tabcin i śmiem twierdzić,że działal mocniej.Tzn.mnie znacznie bardziej otumaniał.Powera nie mam,a szkoda.Moje prasowanie wisi ogromną stertą na rowerku stacjonarnym,bo chwilowo nie ćwiczę.Nie wiem czy to psychoza,ale odczuwam dziwny ból szyi szczególnie przy skręcie.zaczęlo się to wczoraj.Więc szybko sobie wymyśliłam,że zbliża się wylew.Chyba oszaleję.Ciekawe jaka jest prawda z M/L?Czy jako konkurencja dla Meridii jest tak tępiona,czy naprawdę szkodzi?Czekając na odpowiedź zażyję niestety kolejną tabletkę! Jesli jego tez i II istancja to podtrzyma to bedzie mial zakaz wstepowania w nowy zwiazek, a jesli tylko ją to bedzie mogl zawrzec nowy zwiazek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dobrze wiedzież, że są jeszcze inni, którzy czują to co ja.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie jestem hipokrytką, lubie słodkie i żółte sery.......ale to nie znaczy że nie mogę się bez nich obejść.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dodam jeszcze, że w odróżnieniu od was moje włosy po umyciu nie sa śliczne tylko napusze.. [link widoczny dla zalogowanych] Ile mozna...
Czy jest tu osoba, która odbywa praktyke lub zajmuje się zarządzaniem nieruchomościami.Czy wejście do zawodu jest równie trudne jak w przypadku rzeczoznawcy majątkowego. aha. Zainteresowanym mogę podać namiar na priv. CZESC DZIEWCZYNY!JAK CZYTAM TE WASZE ZALE TO MAM CHEC KAZDA PO KOLEI PO TYLKU WYSTRZELAC PASEM.NA LITOSC BOSKA NIE OSZCZEDZAJCIE NA FRYZJERA!SAME SOBIE ROBICIE KRZYWDE TA CZARNA FARBA CZY TZW SZAMPONAMI.TAM WSZEDZIE JEST OXYDANT CZYLI AMONIAK W ROZNYM STEZENIU NIE MA FARB BEZ AMONIAKU.UCZCIE SIE CHEMI ! to jest chore!! itp. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] POZDRAWIAM Wczoraj byłam u lekarza hepatologa.Wyniki wyszły w miarę pocieszające.Awidność bardzo wysoka,a IgM ciut niższe od poprzedniego.Ale ponieważ wciąż dodatnie,do końca ciąży muszę brać Rowamycyne.Trochę lżej mi na duszy.Lekarka powiedziała,że to stare zakażenie i nie ma się czym martwić.Oby wszystko skończyło się dobrze. Za to kupiłam sobie serki topione light- na jutrzejsze śniadanko. Nienawidze kobiet bez klasy. Może wybielanie i fluorowanie zarazem? Mam je 1 rok (białe klasyczne Chuck Taylor) i do tej pory po kazdym praniu sa jak nowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

najpierw spotkam się z osobą która od 3 lat odchudzając się zgubiła 30 kg, a stosowała LiDa.
[link widoczny dla zalogowanych]
PROFESJONALNE FORUM: Wymyślam nowe ciekawe cięcia, wzorki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

moj mail: [link widoczny dla zalogowanych] Czyli na naleśniki nakładam taki farsz i zwijam jak krokiety.
Pieknie wyprostowane wlosy, odzywione ampulka Oleo Fusion, swietnie podcieniowane wlosy. [link widoczny dla zalogowanych] .html kasieńka23 - kocyk pomaga odrazu cieplej sie robi mam 75 D masakra. Zaluje ze nie wygladzalam prywatnie..z pewnoscia bylby inny efekt!Nie chce Cie jednak zniechecac!Sprobuj!Jesli nie bedzie poprawy wtedy zdecydujesz sie na wyciecie...Pozdrawiam!POWODZENIA! [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] Teraz sobie obiecalam ze juz nie bede sie tak katowac no ale do diety wrocilam. bo mi ostatnio urosly jeszcze nie wiem po czym :/ Czyli moja dieta jest bez nich. Cos kiedyś wspomniałam o tym lekarzowi, ale on to wyjaśnił silnymi skurczami mięsni, ponieważ mam bardzo bolesne miesiączki. a ja naturalne mam jasny brąz, ale już z pół roku farbuję na winnż czerwień. 6389235
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 737
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland
Pe: Chopak

PostWysany: Nie 16:58, 06 Kwi 2014    Temat postu: a całkowicie plamy mi znikneły po 2 tyg.

Zarówno blizn przerosłych jak i zapadłych, rozstępów jak i blizn pooperacyjnych.
[link widoczny dla zalogowanych]
moze ktos mi dopomoze!!! zmrozilo mnie, ale niestety bylam sama, popiszczalam i zastanowilam sie co zrobic bo bym chyba nie dala rady go zabic.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A poza tym nic. [link widoczny dla zalogowanych] Facharzt für Frauenheilkunde
Cieszę się że już mniej boli. Boże, co to był za pająk! przepisała mi też lek myolastan, ale nic nie działa za bardzo. Byłam ostatnio i to przez przypadek w studiu djstyle na osiedlu paderewskiego w Katowicach .Była ładna pogoda ,stwierdziłam ze coś trzeba mieć fajnego na głowie zaproponowali mi kolor i korekt strzyżenia po ostatniej wizycie u berendowicza . To sie rozumie samo przez sie, ze z tych substancji nie zbuduje sie nowych komorek. [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam i cieszę sie,ze tulu z Was udało się powiększyć usta z niemałą satysfakcja i radością Markus sektor/sekator Ostatnio czytałem o witaminie B12 napisali o niej mniej więcej to : Czas zacząć myśleć trochę inaczej . i jeszcze oprócz siedzenia na kasie sprzatałam sklep za darmo bo sprzątaczke zwolnil dla oszczędności (wielki sklep) i robiłam wszystko co kazał szef... OJ Killa jak chcesz ja przemywam tlyko spirytusem i potemm mascia nie wiem zrobish jak uwazasz mozesz nie przemywac spritem pzrez tydzien i zobaczysz jak to bedzie ja przemywam i mi nic nie jest tlyko pomaga... Dieta sklada sie z prostego jedzenia i jedyna roznica jest taka ze zmieniasz proporcje i ograniczasz wegle.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Stan palów mialam taki jak Ty, identycznie to wygladalo, latem wyglady one ldniej poniewaz wiecej nosilam sandalki ale zima byla tragedia:/ Nie wspomne juz o braku mozliwosci zalozenia wysokich butow:/
[link widoczny dla zalogowanych]
tel.508 832 964. Czasami mi sie w głowie nie miesci ile potrafie zjeść, czuje się najedzona przez góra 10 min to jak jakies błędne koło
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kwalifikacyjną na m-c przed i tyle. [link widoczny dla zalogowanych] Jak dla mnie mój problem,to branie tabletek anty,kiedy karmiłam małą.To one są odpowiedzialne za moją prolaktynę-ja tak uważam i na nie wszystko zwalam.
ja nie jestem z wrocławia ale spędziłam tu 7 lat, mimo to często tu bywam, a dziś przypadkowo natknęłam się na tą stronkę. to nawet w szkole mamy wiecej czasu dla jednej Mam nadzieje, ze komus w ten sposob pomoge, bo tez przez to przeszlam i wiem co czujecie... Sama nie wiem ale po prostu nie wiem jak moglabym wpuszczac w siebie wode \tamtedy\!Nie wiem, moze sprobuje ale raczej sie nie odwaze wiec powiedz mi Eurydyke, ile powinna trwac taka glodowka bez lewtywy? Dziewczyny,wrócilam! [link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki usuwaniu laserem od 3 lat mam niezmiennie grupę I -Szymon Majewski Jak Ci poszlo w pierwszym dniu ;> Bardzo sie ciesze z tej nowinki bo zaplanowalismy dzidziusia świadomie. jak Wasze zmierzanie do łóżka i ochota na sen? acha, i kiedy zobaczę efekty na cerze i czy na poczatku nie wywala bardziej syfków? Instead he stuck to four packs of Cambridge diet food a day washed down with eight glasses of water.
[link widoczny dla zalogowanych] giczne-zwalczanie-bezsennosci/ to po leki na bezsenność powinno się sięgać w ostateczności, czyli w przypadku, gdy zawodzą wszelkie naturalne metody.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Acha - wg ciebie kazda kobieta zachodzaca w ciaze a pracujaca psuje ci opinie?
[link widoczny dla zalogowanych]
ja też próbowałam, ale lekarz polecił mi Meridię.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Amelina ćwiczenia rób szyją-mi pomogło na to przełykanie-moje tarczynki mi poradziły [link widoczny dla zalogowanych] Zwykle kanały bez zatruwania robi się na jednej wizycie, ale w moim przypadku konieczne było założenie lekarstwa i odczekanie dwa tygodnie.
Witajcie. po prostu nie zrobili... Witajcie! ;] prosze [link widoczny dla zalogowanych]
gratulacje!! A ja mam rowerek stacjonary. Ile chudlyscie po kazdym etapie??Pliss odpiszcie:* Dzień był pełen zapału i ...braku czekolady! Obwod nogi (a jest ich przeciez az osiem!!!) ok.pieciu mm. cholerny pazur..... Uwielbiają w ogóle imprezki jakiekolwiek, są mega towarzyskie, a torty i dmuchania świeczek to juz w ogóle są najbardziej ekstra chwilki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jednak mi to nie schodzilo i nadal mam bo jestem juz 3 dzien po glodowce i w miare jak zaczynam jesc to mi to schodzi ale jednak powoli.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jejku , to forum istnieje już 3 lata ... sądze , że te kolacje o 20-21 to nie żadna tragedia , za sadełko obwiniałabym raczej kawusie , słodycze i imieninki - weź do pracy sporo wody , jakis sok warzywny i pożywne kanapki , to i do słodyczy tak nie bedzie ciągnąć;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja spalam z książka kucharska . [link widoczny dla zalogowanych] tzn kasia ogolnie jest piękną, nie wiem po co jej te silikony były, teraz jej piersi są fatalne, ale nos to jak najbardziej
Po zalozeniu klamry od juz prawie4 mc-y juz nic sie nie dzieje. Zapraszam na powiększanie ust kwasem hialuronowym. Patrick Swayze- She's like the wind - bezapelacyjnie naśliczniejsza ! hydraulicznymi kupić żmijkę, sprzedawca wytłumaczy jak ją używać. nikt mi nie podpowie w jakim programie można odtwarzać te filmiki???plisss [link widoczny dla zalogowanych]
Ja poszczę regularnie od prawie dwóch lat, ale mój najlepszy wynik to 12 dni Od 1 lipca zaczynam głodowkę w cyklu 6 dni - 1 dzien przerwy - 6 dni - dzien przerwy itd. Tylko, gdy w szkole zobaczę się w lustrze to normalnie strach się bać! Tyle, że dzisiaj też trochę słabo (zaraz idę poćwiczyć) i trochę przeszkadza mi przyspieszone bicie serca. Przypuszczam, że jakoś dostało mi się tam jedzenie. Ta klinika w tej chwili ma podpisaną umowę z NFZ i jak pisze nawet na ich stronie porody są refundowane. Jak dotychczas mamy dwa miejsca we Wrocku gdzie naprawdę smacznie dają jeść. 6) malzenstwo moze byc uniewaznione gdy oswiadczeni o wstapieniu w zwiazek malzenski zostalo zlozone z wada oswiadczenia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 737
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland
Pe: Chopak

PostWysany: Pon 12:23, 07 Kwi 2014    Temat postu: Inni pozbywają się uciążliwej chrypki.

sluchajcie dziewczyny
[link widoczny dla zalogowanych]
bardzo dziekuje za sprawdzone gabinety
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam. [link widoczny dla zalogowanych] Tak ostatnino tu ucichło no, i pomyślałam sobie, że będę z powodu wakacji sama się zmagała z głodówką, przejrzałam nawet cały topik, skopiowałam i posegregowałam wypowiedzi (nie wszystkie i bez pseudonimów) na 4 rozdziały wstęp, godzina zero, wyjście i skutki głodówki.
No to by było głupie podrywanie Turka a już szczególnie muzułmańskiego .Turcja słynie z eksportu alfonsów których później La Strada musi unieszkodliwiać . ok!!!! ja mam takie pytanie czy ktoś może orientuje się gdzie w katowicach jest salon fryzjerski w którym fryzjerami są dość zniewieściali panowie:> wiem ze jest ich tam chyba z 2 lub 3 za obcięcie płaci się około 70 zł i jest to gdzieś w okolicy rynku podobno tam fajnie Ścinają koleżanka polecała ale nie potrafi mi wytłumaczyć gdzie to jest dokładnie A jeśli posiadasz kartę na plus, dostaniesz przy pierwszej wizycie w salonie zabieg pielęgnacyjny sauną za 1 zł ;P. sama brałam meridię ale krótko i powiem wam że jakoś się boję bo potem waga wróciła [link widoczny dla zalogowanych]
od wczoraj tak za mna chodził... aaa - jestem teraz na 4 roku, a jade do Szwecji kończyć studia... kurde, czemu ja taka \poukładana\? JA bylam na badaniach usg pierwszy raz bo sie robilo balam sie strasznie wole isc 100 razy do dentysty niz jak 1 do ginekologa Liczyłam na dobranie fryzury do mojej twarzy i sylwetki, włosy były już na tyle długie, że możliwości fryzury było wiele. Moja bratowa chce rodzic w ktorejs z tych klinik, wyczytalam juz z waszych postów ze trzeba tam chodzic w ciazy. trzeba być twardym
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Szczerze mówiąc inaczej sobie ją wyobrażałam \leczenie\.
[link widoczny dla zalogowanych]
od 3 tygodni boli mnie albo lewa łopatka albo mięśnie lewej ręki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jakieś pół roku temu pofarbowałam moje wlosy w kolorze ciemny blond na rudo. [link widoczny dla zalogowanych] Tak lepiej?mam nadzieje że działa U mnie też lekarz jest ordynatorem i chciałabym żeby był w pobliżu ale macie też racje jak ma być dobrze to wszędzie będzie bez znaczenia w jakim szpitalu
U mnie wczoraj przed kąpielą chłopcy stanęli przy kibelku i razem sikali. Pojawia się tylko w nocy i jest bardzo nieprzyjemny. niestety w swoim wyglądzie nie widzę różnicy, więc na efekty jeszcze trzeba czekać ważne że kilogramy uciekają. musisz sie czuć wczymś fajnie .. Teraz czekam na kolejną. [link widoczny dla zalogowanych]
Zawsze będziesz mogła z tych 30% ustąpić! Tak , nie damy ,żeby proza życia odebrała nam marzenia , wiarę w cuda i najprawdziwszą MIłość.... Mamy około 200 metrów kwadratowych skóry wewnętrznej, śluzówek! różnica w pomiarze, i co za problem? Nie miałam żadnych badań ponad morfologię krwi i mocz. Co dalej? witajcie nowe dziewczyny,bedzie nas wiecej a w kupie sila ciesze sie Zielona ze wszystko ok,wytrwasz i latem pokazesz wszystkim naokolo swoja figure w wydaniu-szczupla-mam nadzieje ze wszystkie damy rade,jak mus to mus Aguś pewnie j- mozna wsunac pomarancze-jesli waga mimo tego spada;] sciskam Was serdecznie,3 majmy sie dzielnie na starzy diety
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tylko sama jeszcze w to nie wierzysz
[link widoczny dla zalogowanych]
podcięłam sobie jedynie końcówki dosłownie mniej niż cm ich długości... Tylko pytanie, jakich.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Do Aneta2402
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czasem był to śmiech przez łzy, ale zawsze .. [link widoczny dla zalogowanych] Pomaga pozycja pionowa, masaż ale na krótko.
Pomaga pomaga...Ja chodze na Vacu i faktycznie zauwazylam ze cellulit znika!Pupa i nogi zrobily sie duzo gladsze.Mam karnet na 10 wejsc zostaly mi jeszcze 4 wejscia.Uwazam ze warto.Polecam Po bokach, na 7 mm od krawędzi paznokci wgłąb, swobodnie przechodzi wykałaczka. Dalabym rade dluzej ale nie ma co przesadzac ;P Mam 25 lat i ciesze się, że mam to już za sobą. Nie jest to logiczne,masaze zawsze pomagaja zregenerowac kregosłup,to oczywiste,lekarze nie kieruja bo nie maja w tym interesu i to jest logiczne [link widoczny dla zalogowanych]
Zaczelam sie wiec odchudzac na powaznie w koncu i w koncu sa efekty!!! Do Poznania za daleko troszku LOGIKA Usuneli mi cała tarczycę.W szpitalu po 2 dniach wyslali mnie do domciu,a po tygodniu pojechalam na kontrol gdzie ściagneli mi plasterki.Powiem Wam faktycznie cała operacja to pikuś bo sobie śpimy , po przebudzeniu byłam strrrrasznie głodna, ale dopiero pod wieczór dali mi kaszke do picia.....której nie mogłam przełknąć.Ale z kazdym dniem było lepiej.Najgorszy chyba 1 tydzien gorszego samopoczucia bo teraz czuje sie naprawde niezle. Higiena? Po co człowiek żyje?? do didi z poznania.W sprawie karnetów na vacu line ,niestety nie moge wyslac odpowiedzi na meila cos jest nie tak z serwerem.podaje moj nr gg 11893732
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak widze zostałam tu sama ;-(
[link widoczny dla zalogowanych]
No i ta rewelacyjna cena. i jesli nie przestanie bolec moze zglosic sie do lekarza co wy myslicie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wtedy też nie doszedł we mnie. [link widoczny dla zalogowanych] Ja się do tego ogółu niestety nie zaliczam A to że ma wolne i nie musi się tłumaczyć, nie oznacza róbta co chceta, są rzeczy których rzecz jasna kapłan w tym czasie (jak zawsze) robić nie powinien, nie dlatego że musiałby się tłumaczyć tylko dlatego że jeste kim jest i musi wobec samego siebie pozostać uczciwym Paaaa
Ja znalazłam najlepszy sposób na pozbycie się cellulitu. hej dziewczyny.. ALAwrocek, jestem z wrocka. pozdrawiam wszystkich przed i po operacjach, wszystkich już zdrowych i zdrowych niebawem Ale zadnych innych zabiegów, żadnego odsysania, zadnych operacji. [link widoczny dla zalogowanych]
ja tez mam guza tarczycy ! czy ja moge zajsc w ciaze??? LaDonna,mieszkam w Turynie,A Ty? i z resztą do tej pory cały czas mam pod górkę i jak widzisz niedługo rodzę i wszystko ok. zginam, przekręcam w nadgarstku... Kochana jesteś. Chce kupi sukienke na wesele ( nie jestem panna mloda tylko hmm gosciem wiec moze jakies propozycje gdzie ?
[link widoczny dla zalogowanych]
przy oczyszczaniach tak jest.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdy udalo mi sie zasnać, budzilam sie z drgawkami, dostawalam szału, nawet stać nie mogłam, nie mowiac o leżeniu.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.oazabisztynek.fora.pl Strona Gwna -> Poznajmy si! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin